www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Subaru и Honda с най-лоялни клиенти според ново проучване

13.03.2018 | Авто новини: Авто пазар » Световен опит | Автор: Angel Sergeev | 12608 прочитания
A+ | A-





Mercedes-Benz може да е най-скъпо оценяваната автомобилна марка, но немците не могат да се похвалят с най-лоялните клиенти, поне според ново проучване на Edmunds.

Допитването обхваща 13.9 милиона потребители, основно от САЩ, в периода 2007 - 2017 година. Резултатите показват, че на най-лоялни клиенти се радват японските марки Honda, Subaru и Toyota. Веднага след тях се нареждат Ram и Chevrolet. На другия край на класирането застават брандове като Chrysler, Smart и Dodge, а веднага над тях са Fiat и Mitsubishi.

През последните десет години Honda и Mazda записват най-голям ръст в рейтинга за лоялност на Edmunds. Интересното е, че кросоувърът CX-5 има най-голям процент на завръщащи се клиенти.

В премиум сегмента най-верни остават клиентите на Lexus, Audi и Land Rover, а веднага след тях с малка разлика се нареждат тези на Mercedes, Porsche и BMW. 



Тагове: hondasubaru







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ