www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Mercedes все още има аванс пред Ferrari

09.03.2018 | Авто новини: Авто Спорт » Формула 1 | Автор: Georgi Ivanov | 3078 прочитания
A+ | A-





В предпоследния ден от предсезонните тестове Себастиан Фетел записа нов рекорд на пистата „Каталуня”, макар и неофициален, със сликовете хиперсофт – 1.17,182 мин. Но това не трябвало да се приема като информация, която ще предопредели хода на сезона, тъй като според данните на тимовете, в серия от обиколки Mercedes все още има предимство пред Ferrari.

В четвъртък Фетел беше на над 1 секунда през Кевин Магнусен, който записа втори резултат за деня. Датчанитът използва гумите ултрасофт за най-бързата си обиколка, а по данните на Pirelli разликата между UltraSoft и HyperSoft е точно 1 секунда на обиколка. Като се има предвид тази корекция с гумите, то излиза, че Фетел е бил по-бърз от Магнусен с 0,2 секунди, което определено не е достатъчно, че Скудерията да се бори с Mercedes за титлата.

Представители на Ferrari посетиха бокса на Haas, за да разберат с колко точно количество гориво е бил Кевин на пистата. Според източник от американския тим, отговорът на инженерите на Haas не е допаднал на Маурицио Аривабене и Матиа Биното. С други думи, колата на Кевин не е била лека като за квалификация.

Според данните на GPS системата на Renault, при използването на един и тип гуми, Mercedes има предимство от около 0,3 секунди на обиколка пред Ferrari и Red Bull. Изоставането на италианците идва в завоите, основно от поведението на шасито при спиране и ускорение.

Сравнението на времената в дълги серии от обиколки също не е в полза на Ferrari. При имитацията на състезание Валтери Ботас задаваше темпо с около 1 секунда на обиколка по-добро от това на Макс Верстапен и Себастиан Фетел. Другите отбори се движеха на около 1,6 секунди на обиколка зад финландеца.

В Mercedes са на мнение, че за Мелбърн колата на Red Bull ще е още по-бърза. Отчасти тези предположения се потвърждават и от Renault, тъй като от френската неофициално потвърдиха, че едва на седмия ден от зимните тестове задвижващата им система е работила в режим, близък до максимума. А до началото на сезона се очаква системата за задвижване на Renault да получи още мощност. Ако това се случи, то добрите новини ще са за Red Bull, а лошите – за Ferrari.









Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ