www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

BMW Group: MINI & Rolls-Royce VISION NEXT 100 (видео обзор)

17.06.2016 | Авто новини: Авто пазар » Световен опит | Автор: Jordan Lukanov | 1670 прочитания
A+ | A-





BMW Group: MINI & Rolls-Royce VISION NEXT 100 (видео обзор)

BMW чества своя вековен юбилей под мотото "Следващите 100 години". Ориентация към бъдещето и адаптивност винаги са дефинирали корпоративната идентичност на BMW Group. Откакто е основана през 1916 г. групата BMW има важна роля в оформянето на бъдещето на мобилността.

Това става възможно, чрез постоянно себепреоткриване и целенасочено развитие от производител на двигатели за самолети, на мотоциклети и на автомобили. Днес BMW Group обхваща марките BMW, MINI, BMW Motorrad и Rolls-Royce, както и голям брой услуги за мобилност и BMW Financial Services.

През цялата си история компанията поддържа визия насочена към бъдещето и това вече е неотменна част от ДНК на BMW Group. Така стогодишнината е естествен повод, Групата да погледне напред в бъдещето и да сподели визията си за индивидуалната мобилност две или три десетилетия напред във времето.

Едновременно е вълнуващо и предизвикателно да си представим как ще живеем и придвижваме в бъдеще: как обществото, икономиката, условията на живот - и следователно мобилността - ще се променят? Какви възможности ще открият новите технологии? Как дигитализацията и свързаността засегнат нашите автомобилни нужди?

За да отговори на тези въпроси, BMW Group формулира шест основни хипотези за индивидуалната мобилност в следващите десетилетия, базирани на ключови тенденции и прогнози за бъдещето:
- Мобилността се диверсифицира;
- Свързаността се превръща във втора природа;
- Мобилността се предлага "по поръчка";
- Технологията се доближава до човека;
- Енергията става енергия без емисии;
- Социалната отговорност в всеобхватна.

Тези шест приоритетни области обхващат визията за бъдещето на BMW Group. Те са също основата и вдъхновението за създаването на концептуални, визионерски превозни средства, които компанията представя пред световната общественост, в рамките на отбелязването на своя вековен юбилей.

Всяка марка на BMW Group интерпретира мобилността на бъдещето по начин, който отразява нейните конкретни ценности:
- BMW VISION NEXT 100 предоставя поглед върху начина, по който ще изглежда в бъдеще "Радостта от шофирането";
- MINI VISION NEXT 100 предлага напълно индивидуализиранa, на разположение по всяко време форма на градската мобилност;
- Rolls-Royce VISION NEXT 100 въплъщава автомобилния лукс "по поръчка".






Тагове: BMW Group MINI Rolls-Royce VISION NEXT 100

Снимки







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ