www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Много титли и трофеи за Opel през 2015 година

11.01.2016 | Авто новини: Авто пазар » Съвети при покупка | Автор: Jordan Lukanov | 2068 прочитания
A+ | A-





Много титли и трофеи за Opel през 2015 година

Още в началото на 2015 г. Opel Zafira Tourer 1.6 CNG павира пътя за призове на Опел, спечелвайки титлата най-природосъобразен ван от германския екологичен институт Ökotrend – за трети пореден път (cреден разход на гориво и ниво на емисиите на CO2 - 4.7 кг/7.2 м3 газ метан на 100 км пробег, 129 г/км). Преди няколко дена моделът завоюва и своята четвърта поредна титла. Но практичният и гъвкав ван, използващ за гориво природен газ, бе само предвестник на изобилието от награди.

За втора поредна година Opel ADAM спечели читателската награда The Best Cars (Най-добрите коли) на уважаваното специализирано германско автомобилно списание auto motor und sport в категорията за мини автомобили; малко след това последва и приза Blogger Auto Award 2015 (Автомобилни блогърски награди). Благодарение на своята отлична остатъчна пазарна стойност, моделите Opel ADAM и Zafira Tourer се наредиха заедно на първите места в своите категории в наградите Value Champion 2015, връчвани от германското списание Auto Bild и независимата германска компания за услуги Schwacke.

Читателите на германското потребителското издание Guter Rat и на списание SUPERillu обявиха Opel Corsa за Най-забележителната кола на 2015 година. Новото издание на бестселъра в малкия клас спечели също и наградите Автомобил на годината в Румъния, Гърция и Сърбия – само като един пример за множеството национални отличия, които Corsa събра в актива си в цяла Европа. А на международната сцена новият модел бе отличен с интернационалната награда Best Buy Car of Europe за 2015 год. (Най-добрият за покупка автомобил в Европа) от експертите на журито на конкурса AUTOBEST.

Германското специализирано списание Firmenauto и независимата компания DEKRA отново обявиха модела Mokka за Фирмена кола на годината. Лекотоварните автомобили на Opel отново показаха, че са неудържими със спечелените от Movano и Vivaro награди, сред които и Plus X Award. Tе завоюваха и престижната титла за технологични иновации в различни категории, подобно на наскоро дебютиралия Opel KARL и Zafira Tourer. Всичко това определи Opel като  “Най-иновативната марка” в рамките на наградите Plus X Award от 2012 год. насам. В Австрия Opel Vivaro бе обявен за Fleet Car of the Year (Корпоративна кола на годината), а тестваният от специализираните издания VerkehrsRundschau и Trucker Movano спечели приза Green Van 2015 (Най-екологичен ван) и се отличи с минимално количество повреди в годишната Статистика за употребявани автомобили на DEKRA, където спечели победата в лекотоварния клас.  

Германското специализирано списание auto motor und sport връчи на спортния ADAM S (среден разход на гориво и емисии на CO2 - 5.9 л/100 км, 139 г/км) наградата за дизайн Autonis. За марката Opel новото поколение на Astra бе основен акцент не само на годината, но и в колекцията от престижни награди. Бестселърът на Opel в компактния клас обра овациите в цяла Европа, спечелвайки националните награди Кола на годината, Best Choice (Най-добър избор) и Семеен автомобил, а накрая и наградата  Златен волан за 2015 от германските издания Auto Bild и Bild am Sonntag.

Най-новото поколение на компактния модел на Opel е по-леко и по-динамично отпреди, предлагайки последната дума на съвременните технологии. Ярък пример в тази насока е системата на предните светлини IntelliLux LED - журито на конкурса AUTOBEST отличи Opel с наградата SAFETYBEST 2015 за адаптивната матрична система с LED елементи. Друг положителен пример е системата OnStar – през пролетта германските списания Auto Bild и Computer Bild отдадоха признание на авангардната технология с наградите Connected Car и Pioneer Award, а във Великобритания системата за персонална комуникация и мобилни услуги бе отличена с Технологичната награда на специализираното автомобилно списание Auto Express и приза Techies Award на BusinessCar.

Но новите модели на Opel бяха единственото, което предизвика радост сред клиентите на марката и специалистите в различни области през изминалата година. Начинът и методите, с които компанията споделя възможностите и предимствата на своите продукти пред обществеността също бяха сред поводите за удостояване с престижни награди.

Германската Gesamtverband Kommunikationsagenturen GWA e.V. (Aсоциация на комуникационните агенции) отличи марката Opel със Златния приз GWA Effie – най-престижната германска награда в областта на маркетинга за рекламната кампания под наслов “Umparken im Kopf”. Самоуверената кампания сама по себе си вече донесе на марката Opel и на водещата рекламна агенция Scholz & Friends над 30 други отличия, сред които Grand Prix от германския Econ Forum’s Jahr der Werbung за най-добра кампания на годината. Прес и PR екипите на Opel получиха отличието Комуникационен екип на годината 2015 в рамките на наградите European Excellence Awards.

Автомобилният производител от Рюселсхайм показва впечатляващи резултати и по отношение на организацията. Германският Verband der deutschen Automobilindustrie (Съюз на германската автомобилна индустрия) потвърди това, връчвайки на Opel отличието VDA Logistik Award 2015 за отличните логистични решения на марката. С това стабилните основи за успешно развитие през 2016 година могат да се считат за  успешно поставени.



Снимки







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ