www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Новият Opel Astra 1.6 CDTI с разход на дизел 3.4 л/100 км

08.10.2015 | Авто новини: Авто Продукти » Консумативи | Автор: Jordan Lukanov | 2406 прочитания
A+ | A-





Новият Opel Astra 1.6 CDTI с разход на дизел 3.4 л/100 км

Новият Opel Astra вдига летвата по отношение на ефективността, дизайна и свързаността с помощта на технологии от по-високи сегменти – и по този начин и по отношение на цялостните разходи за експлоатация. За да извлекат всички ползи от тези типични за марката силни качества, инженерите на Opel винаги имат предвид следните приоритети по време на развойния процес: търсене на нисък разход на гориво, намалени разходи за експлоатация, обслужване и ремонт, а така също и висока остатъчна стойност при препродажба дължаща се на високото продуктово качество. По този начин новата Astra успява да изпревари своите съперници по отношение на цялостните разходи за експлоатация (TCO).

Допълнителни аргументи в полза на новата Astra са: купувачите на Astra могат да спестят около 5000 евро в сравнение с клиентите на компактни автомобили предлагани от премиум производители. Напълно оборудван новият модел на Opel, предлагащ матрични предни светлини IntelliLux LED, последно поколение инфоразвлекателна система IntelliLink, асистентът за персонална свързаност и услуги Opel OnStar с мощен Wi-Fi Hotspot за до седем устройства, ергономични седалки с функция за масаж, както системи за асистенция на водача, се предлага с около 1500 евро по-малко отколкото базова и доста скромно оборудвана версия на някои конкуренти – това е начин за спестяване в стила на Astra.

“Новата Astra е създадена от пословичния „бял лист хартия“. Това е изразено във всеки един детайл. Качеството, конструкцията и икономическата ефективност са на изключително високо ниво, а модерните двигатели и високото ниво на качеството на изработка говорят сами по себе си. С тези свои качества Astra поставя нови стандарти в компактния сегмент и би трябвало да бъде още по-популярна сред клиентите си и особено сред мениджърите на корпоративни паркове,” отбелязва Юрген Келер (Изпълнителен директор „Продажби, маркетинг и следпродажбено обслужване“ Opel Germany).



Снимки







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ