www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Поглед към 2014 Infiniti Q50

15.01.2013 | Авто новини: Авто пазар » Промоции на нови коли | Автор: | 2961 прочитания
A+ | A-





- Изцяло новият модел определя свежите насоки на развитие на дизайна, динамиката и технологията за новото поколение на автомобилите и бранда Infiniti
- Изборът на двигатели за САЩ включва 3,7-литров V6 и 3,5-литров хибрид; ще бъдат добавени още варианти за различните пазари по света
- Предлага водещи в света технологии за подобряване на удоволствието от шофирането, включително Direct Adaptive Steering и Active Lane Control
- Изцяло променяема дигитална среда за съхранение и осигуряване на различни шофьорски настройки и характеристики на управление в i-Key
- Системата за конективност от следващо поколение Infiniti InTouch включва двойни сензорни екрани и набор от авангардни функции, характеристики и апликации
- На пазара в Северна Америка през лятото на 2013 година

Надграждайки дизайна на легендарните спортни седани на Infiniti, създателите на изцяло новия  Infiniti Q50 2014, който ще се появи на северноамериканския пазар през лятото на тази година, са дефинирали едно ново, специално ниво на ангажираност към клиента. По-късно новият модел ще дебютира и на други пазари.
“Този вълнуващ нов Infiniti Q50 разширява границите на онова, което може да представлява един спортен седан, изстрелвайки Infiniti в нова, дръзка посока“, каза президентът на  Infiniti Йохан де Нисшен.

Ново измерение на динамичния дизайн
Докато спортните седани на Infiniti винаги са се отличавали със забележителни пропорции и присъствие, новият Infiniti Q50 прибавя ново измерение в премиум стила. Силното първо впечатление, което прави, е съсредоточено в меките и същевременно динамични характерни линии на радиаторната решетка „двойна арка“. Тя енергично преминава като вълна отстрани по купето, за да се слее със задницата, създавайки един флуиден и интгируващ профил, и да илюстрира динамичната и атлетична осанка на Infiniti Q50.
“Infiniti Q50 отразява концепцията на Infiniti, известна като Трилогията  Infiniti, и особено Essence, като същевременно отдава почит на емблематичната дизайнерска динамика на ранните модели спортни седани на Infiniti. Атлетичният и стегнат облик на новия Q50 съчетава ниски и и широки пропорции с по-просторен интериор, за да постигне поразяващ ефект вътре и отвън“, каза Широ Накамура, старши вицепрезидент и главен творчески директор.
Емблематичните за Infiniti екстериорни дизайнерски характеристики включват решетката „двойна арка“, динамичната дъговидна линия на покрива и С-колоните с форма на полумесец. Предницата е определено агресивна, със спортна маска при спортните модели Q50. Новото триизмерно качество на структурата на решетката е постигнато чрез подчертано внимание към детайлната изработка на вълнообразната мрежа и хромираните елементи, а острите линии на характерните диодни предни фарове и на габаритите създават почти човешко излъчване.
Жилестите, здрави страни на купето придават на силуета на колата силна, солидна „костна структура“, допълнени от дъгообразните линии на покрива, който се спуска към сърповидните С-колони, напомнящи онези, появили се за първи път при легендарната концепция Essence. В задната част характерните странични линии се сливат с формата на комбинираните диодни задни фарове. Познатият багажник с двойна арка допълва силния, незабравим вид на задницата. Отопляеми странични огледала с вградени диодни пътепоказатели са част от стандартното оборудване, а като опция се предлага накланящ се електромеханичен стъклен панорамен покрив.
Останалите екстериорни подобрения включват нова архитектура на вратите с по-тесни, формовани на ролкова листоогъваща машина профили на A и В колоните, които улесняват влизането и излизането от автомобила и засилват усещането за простор в интериора. Специално е подбрана нова цветова палитра, включваща гама от осем премиум нюанса, която подчертава контурите и скулптурните повърхности на Q50. Освен това новият дизайн на купето осигурява подобрена обтекаемост на горните и долните му части, за което говори и коефициентът на въздушно съпротивление 0,26. Q50 се отличава още с нулева подемна и притискаща сила отпред и отзад.
„Придвижвайки се напред, искаме всички автомобили на Infiniti да отразяват енергична сила, вкоренена в природата, като формата на динамична вълна“, каза Накамура. „Подсиленото усещане за триизмерност придава на Q50 излъчване на сила и подвижност – излъчване, което е силно индивидуално, съблазняващо и леко тайнствено.“

Динамика с нотка индивидуалност
По време разработката на Infiniti Q50 компромисът никога не е бил вариант. Безкомпромисното отношение към целите на нововъведенията, дизайна и динамиката позволиха на развойния екип да разшири границите на онова, което може да представлява един спортен седан.
„Новият Q50 увеличава възможностите за представяне зад волана и насладата от шофирането за всеки. Ние имаме един от най-бързо ускоряващите се хибридни двигатели, който същевременно се оказва и един от най-икономичните. Имаме и авангардни  технологии за динамика и безопасност, които виждат и реагират още преди шофьорът да успее да го стори. Освен това имаме първата в света бърза и прецизна технология за управление Direct Adaptive Steering technology”, каза Де Нисшен.
При дебюта на модела в Северна Америка ще бъдат налични две авангардни задвижващи системи, последвани от още няколко опции с излизането му на световния пазар по-късно през годината. Прецизният алуминиев 3,7-литров DOHC с 24 клапана V6 двигател на Q50 разполага с мощност 328 к.с., въртящ момент 269 паунд сила фута, система за изменение на фазите на газоразпределение (CVTCS) и променлив ход на клапаните (VVEL).
Наличното хибридно задвижване се отличава със системата на Infiniti Direct Response Hybrid с интелигентно двойно управление на съединителя и спиране на двигателя при работа на място. Той съчетава 3,5-литров алуминиев DOHC V6 двигател с 24 клапана и ламиниран литиево-йонен акумулатор с компактен дизайн с иновативно управление от типа one-motor/two-clutch motor control. V6 двигателят е с мощност 302 к.с. и въртящ момент 258 паунда сила фута, авангарден 50-киловатов електромотор с мощност 67 к.с. и въртящ момент 199 паунда сила фута. Нетната мощност на хибридната система от 360 к.с. осигурява бързо ускорение и нисък разход на гориво.
„Верни на ДНК на Infiniti, нашите хибридни задвижващи системи поставят на първо място динамиката, без да правят компромис с икономичността. Големият въртящ момент на електромотора, практически независим от оборотите, в съчетание с 3,5-литровия V6 двигател осигурява усещане за спортно шофиране при всякакви условия. Нашата цел беше най-добрият баланс на динамика и икономичност и я пронизахме в десетката“, каза Де Нисшен.
И двете задвижващи системи на Q50 са куплирани с авангардна 7-степенна трансмисия с електронно управление, с режим за ръчно превключване и с възможност за магнезиеви лостчета за смяна на предавките, монтирани на кормилната колона. Q50 е наличен както със задно, така и с двойно предаване  Intelligent All-Wheel Drive и в двата варианта на задвижване. Прецизното поведение на пътя се дължи и на независимото многоточково окачване на 4-те колела. Отпред то е с по едно стебло и два триъгълни носача на колело, а отзад – с модернизиран многоточков дизайн със спирални пружини и амортисьори Dual Flow Path® с увеличена устойчивост на усукване и подобрен комфорт. Окачването се отличава с широко приложение на леки алуминиеви компоненти, както и на предни задни стабилизиращи щанги. Налично е окачване със спортен тунинг за спортните варианти на модела. За подобреното пътно поведение допринасят повишената устойчивост на усукване на предната част на купето и намаленото му тегло (в сравнение с предното поколение Infiniti G седан).
Q50 разполага със 17-инчови алуминиеви джанти с машинно- обработено покритие и 225/55R17 всесезонни гуми от типа run-flat. Налични са също така 19-инчови алуминиеви джанти с 245/40R19 всесезонни гуми от типа run-flat. Вентилирани дискови спирачки с антиблокираща система (ABS), електронно разпределение на спирачното усилие и спирачен асистент на 4-те колела осигуряват сигурно спиране. Налични са и спортни спирачки с усъвършенствани ротори и спирачни апарати с по 4 бутала отпред и по 2 – отзад. Управлението се осъществява чрез система с пиньон и корона, подпомагана от сервоусилвател.
Новият Q50 е наличен и с Infiniti Direct Adaptive Steering – първата в света използвана в сериен модел технология за електродистанционно управление от типа steer-by-wire. Системата предлага авангарден контрол на ъгъла на гумите и командите за управление на Q50, предавайки шофьорските намерения до колелата по-бързо от механичния си аналог.  
Това засилва усещането за динамика на шофирането, като бързо и интелигентно подава информация за пътната настилка обратно към шофьора. Предлагат се четири различни режима на управление, позволяващи приспособяване към предпочитанията на шофьора или пътните условия. Тази първа в света технология осигурява на шофьора възможност за гъвкавост, променяйки както усилието, така и предавателното число на управлението. Моделите, оборудвани с технологията Direct Adaptive Steering, разполагат и с дублираща механична кормилна уредба.
Предлага се и още една премиерна за автомобилната индустрия технология  - Active Lane Control, която използва основаващата се на камера система за стабилност, която допълнително подобрява праволинейността на управлението и безопасността на движение. Тя отива по-далеч от традиционната система за предотвратяване на напускането на лентата на движение, като не само разчита пътя напред (камерата е разположена над огледалото за обратно виждане) за неволно отклоняване от трасето, но и въвежда малки корекции в управлението, ако Q50 се отклони леко вследствие на промени на пътната настилка или силен страничен вятър (при засичане от системата за маркерно разпознаване на лентата). Така необходимостта шофьорът постоянно да подава команди към управлението намалява, намаляват усилията му, а оттам и умората зад волана.
„Хубавото на тези авангардни системи е, че дават възможност за едно по-персонализирано усещане зад волана с повече участие в управлението при желание и по-малко усилия за неутрализиране на въздействието на несъвършенствата на пътя чрез волана, каза Де Нисшен. Те са само началото на широка гама от бъдещи технологии, които се превръщат в основен критерий за нашите клиенти на Infiniti.”
В процеса на фина настройка на напълно новите изключителни динамични стандарти на Infiniti Q50 уникалното партньорство с трикратния световен шампион във Формула 1 Себастиан Фетел и тест-пилота Себастиен Буеми, осъществено чрез Red Bull Racing, осигури още едно измерение на разработката на колата. С цел да направи новия модел най-динамичния и вълнуващ спортен седан на пазара, Фетел осигури информация за динамиката и поведението на Q50, изпитвайки го в съоръжението на Infiniti Точиги в Япония.
Буеми направи тестове на Нюрбургринг – най-тежкото изпитателно трасе в света, извеждайки прототипите до лимита, за да помогне за създаването на шаси с изключителни характеристики. Наскоро Infiniti удължи партньорството си с Red Bull Racing до сезон 2016.
„Получаването на обратна информация от двамата пилоти от световна класа в процеса на разработка на платформата е една безценна възможност“, каза Де Нисшен. „Взаимоотношенията на Infiniti с Red Bull Racing са широкообхватни. Ние работим съвместно в области като авангардните материали, симулационни инструменти, акумулаторни технологии и технологии за възстановяване на енергия.“
Друг начин, по който новият Infiniti Q50 повишава стандартите за динамика в своя клас е високата степен на персонализация, станала възможна благодарение на новата напълно адаптируема дигитална среда. Системата функционира с авангардните i-Keys на колата, за да разпознае настройките на четирима различни шофьори.
Предлагайки усещането „колата ми ме познава“, i-Key може да разпознае всеки шофьор и автоматично да възстанови предварително зададените настройки за позиция на шофиране, отопление и охлаждане, аудио, навигация и телематика.  Дори само в стандартен режим има до 96 опционални настройки. Лесното регулиране и промяна на зададените параметри се осъществява чрез иновативния двоен сензорен дисплей.
Освен това, използвайки селектора за режим на шофиран, разположен на централната конзола, настройките на двигателя, трансмисията, окачването и управлението могат да бъдат променени мигновено - например на „спорт“ или „туринг“.

Съвременният лукс среща прецизността на майстора
На вдъхновения дизайн и динамика на Infiniti Q50 отговаря интериор, създаден в съответствие със същите изключителни стандарти. Интериорната среда предлага въздействаща смес на триизмерни текстури, съвършена майсторска изработка и премиум качество, съчетавайки съвременен лукс с насочена към потребителя технология.
„Един интериор е сплав от хиляди части и множество материали, включително кожа, тъкани, метали и стъкло. Хармонията с всеки елемент е важна част от топлотата и усещането за високо качество, които излъчва Q50”, поясни Накамура. „Нашите дизайнери подходиха към интегрирането на всеки елемент, разглеждайки не само функционалността, но и възбуждането на сетивата – цвят, допир, текстура, покритие и красота, създавайки една интуитивна и в същото време гостоприемна среда.“
Интериорът на Q50 е проектиран и като покана за шофиране – той се прекланя пред въодушевлението от моментите зад волана, което често липсва в съвременния свят. За целта е обърнато специално внимание на мястото на шофьора, което предлага щедър набор от възможности за подлежащи на запаметяване настройки в един изящен и удобен кокпит. Контролният панел на Q50 отдава почит на дизайнерската традиция на Infiniti „двойна вълна“, като същевременно следва новите асиметрични линии от върха на основния панел към широката централна конзола. Достъпът до всички ключови действия и контролни уреди е проектиран така, че да не се налага шофьорът да променя позицията си, независимо дали става дума за твърдите превключватели, сензорните панели или контролера на селектора за режим на шофиране.
Предните седалки са с нов ергономичен дизайн, разработен с цел да се разпредели натискът на тялото върху по-голяма площ от повърхността на седалката. В седнало положение натоварването върху гръбначния стълб е около 1,4 пъти по-голямо, отколкото при изправен стоеж. Моментите на накланяне, които се превръщат във фактор за натоварване, са намалени чрез новия дизайн на седалката с допълнителната опора за таза и специфичното тегло на гръдния кош.
Просторният интериор предоставя много място за главите отпред и отзад, а пространството за коленете на пътуващите на втория ред е увеличено благодарение на новите, по-тънки облегалки и разширените възможности за настройка на предните седалки. Страничните точки на всички седалки също са доусъвършенствани за повишен комфорт. Мястото за краката отзад е увеличено чрез преместването на В-колоната напред с един инч (в сравнение с традиционния дизайн), благодарение на което влизането и излизането е улеснено. Багажното пространство е разширено до 18,0 куб. фута - най-доброто в сегмента за моделите с 3,7-литров двигател, а при тези с хибридно задвижване е 14,1 куб. фута. Infiniti Q50 се отличава с широк набор от интериорни тъкани и цветове, включително седалки с кожени елементи. Предлагат се три интериорни цвята - Wheat, Graphite и Stone. Покритието на елегантния интериор е съчетание между алуминия Kacchu, вдъхновен от традиционното въоръжение на самураите, и елементи от оригинално кленово дърво, възпроизвеждащи техниката на рисуване от XVI век Уруши.
„Качеството е друга силна страна на Infiniti Q50”, добавя Накамура. „Нашата дизайнерска страст, вниманието към детайла и верността към принципите на майсторската изработка и непрестанното усъвършенстване са гаранция, че произвеждаме един наистина премиум продукт от най-добро качество.“
Тишината в салона на Q50 се дължи и на включената в стандартното оборудване система Active Noise Control с неутрализиране на натрапчивите нискочестотни шумове от четирите високоговорителя във вратите за улесняване разговорите между пътуващите. Премиум аудио системите включват наличната Studio on Wheels by Bose от следващо поколение с нов контролен панел с набор от 3 високоговорителя (общо 14 високоговорителя в целия салон) и Advanced Staging Technology. Сателитното радио SiriusXM (необходим е абонамент за SiriusXM, продава се отделно) и HD радиото са част от стандартното оборудване.
Сред другите характеристики са двузоновият автоматичен климатик, телефонната система с устройство „свободни ръце“ Bluetooth, мониторът за обратно виждане и наличната авангардна система за контрол на климата (ACCS) с пречиствател на въздуха Plasmacluster, монитор Around View с разпознаване на движещи се обекти.

Свързани с Infiniti технологии
Надграждайки уникалния подход на Infiniti за улесняване живота на собствениците, включващ програмата на Infiniti „персонален асистент“ с 24-часов достъп до екип от професионалисти, новата Infiniti InTouch телематична система внася бъдещето на автомобилната конективност в интериора на Q50 още днес. За разлика от конвенционалните интерфейси Q50 разполага не с един, а с два сензорни екрана с интуитивно управление за по-лесно свързване на шофьорите с живота им извън автомобила.
„Предлагаме нови технологии, които съответстват на днешния начин на живот – безупречна конективност и персонализация навсякъде, където отидат, включително и в автомобила, с оптимизиран интерфейс човек - машина за по-лесна работа“, казва Де Нисшен.
Системата Infiniti InTouch заедно с големите двойни дисплеи е проектирана за безпроблемна синхронизация на автомобила и шофьора. Съдържанието и функциите на горния включват най-често използваните приложения като навигационните карти. Останалото съдържание е насочено към долния дисплей. Двата дисплея работят заедно, така че например навигационната карта може да се види на горния, а задаването на дестинация и търсенето на точки на интерес да се осъществи на долния. Ограничен брой критични функции като отопление и охлаждане се управляват чрез твърди превключватели. Съдържанието може да бъде приведено в съответствие в предпочитанията на шофьора посредством лесни за работа менюта. В системата е въведен набор от  насочени към автомобила приложения. Собствениците ще могат също така да зареждат, осъвременяват и синхронизират персонални приложения чрез своите смартфони, чрез USB носители на памет или чрез контролния блок на телематичната система. Допълнителни подробности за работата на системата ще бъдат предоставени по-късно.

Технологии Safety Shield
Последната област, в която новият Infiniti Q50 оглавява подреждането в своя сегмент, са авангардните му системи за безопасност. Надграждайки дългия списък технологии за безопасност и сигурност, познати от останалите модели на Infiniti, Q50 предлага наличен интелигентен круиз-контрол със система Full Speed Range, ранно предупреждение за удар отпред (за първи път в света), аварийно спиране при движение напред, асистент за дистанционен контрол, система за предупреждение и намеса при опасност в мъртвата зона, намеса при удар отзад (Back-up Collision Intervention®), система за предупреждение и намеса при напускане на лентата на движение и  активен контрол на лентата.

Напълно новият Infiniti 2014 първоначално ще се предлага в САЩ и Канада от лятото на 2013 г. Той ще се появи на пазара първоначално с два варианта на задвижване – 3,7-литровия V6 и 3,5-литровия Hybrid, всеки с варианти със задно предаване и задвижване на четирите колела и избор на варианти, включително спортни модели. Q50 ще се появи и на други глобални пазари на Infiniti също през лятото на 2013 г. с допълнителни задвижващи системи, адаптирани към нуждите на съответния пазар.
"Новият Infiniti Q50 ще промени статуквото в сегмента на спортните седани“, каза Де Нисшен. „С изключителните си динамика, дизайн и технологии той, също като марката Infiniti, разчупва рамките на обикновеното.”

На международен Автосалон Детройт 2013 NAIAS дебютира спортният седан Infiniti Q50 2014, който ще излезе на пазара в Северна Америка през лятото на 2013 година. Луксозният автомобил се отличава с характерен дизайн, впечатляваща динамика, авангардни технологии  и недостижими нива на конективност и персонализация. Изцяло новият Q50 е предназначен за едно ново поколение млади премиум купувачи, които търсят уникалната сплав на Infiniti от вдъхновена динамика и гостоприемство. Заемайки много от изкусителните си стилистични намеци от Infiniti Essence Concept, стегнатият атлетичен облик на Q50 съчетава ниски широки пропорции с превъзходен интериорен простор в класа, белязана от неочакван дизайн.
Интериорът на Q50 предлага организиран около шофьора кокпит с набор от премиум функции за комфорт и удобство. Новата комуникационна система Infiniti InTouch™ включва голям двоен сензорен дисплей и улеснява максимално достъпа до света навън, интегрирайки телефон с устройство свободни ръце, навигация с подвижна карта, апликации за развлечение и смартфон по начин, който прави използването им по време на шофиране лесен и безопасен.
Infiniti запазва лидерската си позиция при спортните седани с новия Q50, който се предлага с усъвършенстван 3,7-литров V6 двигател с мощност 328 к.с. или във вариант Q50 Hybrid с Direct Response Hybrid SystemTM на Infiniti с интелигентен двоен съединител. Всички модели разполагат с усъвършенствана 7-степенна автоматична трансмисия с възможност за солидни магнезиеви лостчета за смяна на предавките на кормилната колона. Селекторът на Infiniti за режим на управление с варианти Snow, Eco, Standard, Sport, Custom също влиза в стандартното оборудване и представлява част от авангардната регулируема система за дигитална среда, която позволява на шофьорите да създадат уникални настройки за двигателя, трансмисията, пътното поведение и управлението.
С Q50 своя световен дебют в пазарен модел правят и две напълно нови технологии - Infiniti Direct Adaptive Steering и Active Lane Control. Първата представлява нова електродистанционна система за управление от типа steer-by-wire, която предлага авангарден контрол на ъгъла на гумите и командите за управление на Q50, предавайки шофьорските намерения до колелата по-бързо от механичния си аналог. Предлагат се четири различни режима на управление, позволяващи приспособяване към предпочитанията на шофьора или пътните условия. Системата Active Lane Control от своя страна използва основаващата се на камера система за маркерно разпознаване, за да подобри допълнително праволинейността на управлението и безопасността на движение.
Infiniti Q50 2014 с 3,7-литров V6 двигател и хибридният 3,5-литров модел Hybrid ще се предлагат във варианти със задно предаване и с двойно задвижване Intelligent All-Wheel Drive, в широк спектър от добре оборудвани модификации, включително спортни версии със спортен облик и динамични характеристики, спортни спирачки и спортно окачване.

Най-интересното за Infiniti Q50 2014:
Дизайн
- Чувствена динамична стилистика с неочаквано просторен интериор
- Ниски широки пропорции и стегната атлетична осанка
- Емблематичната за Infiniti радиаторна решетка „двойна арка“, динамичен сводест силует и С-колона с формата на полумесец
- Отличителни диодни предни фарове и допълнителни светлини (светлини за мъгла, габарити), диодни комбинирани задни фарове
- Налична адаптивна система на осветяване напред (AFS) с автоматична система за управление на светлинния сноп нагоре и надолу
- Налично спортно предно табло
- Наличен електромеханичен плъзгащ се панорамен покрив от тонирано стъкло с плъзгащ се сенник, който се отваря и затваря с едно докосване на бутон
- Отопляеми странични огледала с вградени диодни пътепоказатели, налично автоматично затъмняване с обратна синхронизация
- Дръжки на вратите в цвета на купето с хромирани акценти
- Двойни хромирани накрайници на ауспуха
- Осем налични екстериорни цвята включително Hagane Blue и Hagane Brown, които са нови символични ексклузивни цветове за Infiniti
- Авангарден аеродинамичен дизайн с коефициент на въздушно съпротивление 0,26 и нулево повдигане отпред и отзад

Динамика
- Предно разположен двигател/задно предаване или двойно задвижване Intelligent All-Wheel Drive
- 3,7-литров алуминиев DOHC 24-клапанов V6 двигател с мощност 328 к.с. и въртящ момент 269 паунд сила фута, разполагащ със система за изменение на фазите на газоразпределение (CVTCS) и система за промяна на хода на клапаните (VVEL)
- Infiniti Direct Response Hybrid със система за спиране на двигателя при работа на място, съчетаващ 3,5-литров 24-клапанов DOHC V6 от алуминиева сплав и ламиниран литиево-йонен акумулатор с компактен дизайн и иновативно управление от типа one-motor/two-clutch motor; V6 с мощност 302 к.с. и въртящ момент 258 паунд сила фута, авангарден 50-киловатов електромотор с мощност 67 к.с. и въртящ момент 199 паунд сила фута (нетна мощност на хибридната система 360 к.с.).
- 7-степенна автоматична трансмисия с електронно управление, със система Downshift Rev Matching и режим на ръчно превключване на предавките, Adaptive Shift Control
- Налични монтирани на кормилната колона магнезиеви лостчета за превключване на предавките
- Селектор на режима на управление (настройки Sport, Standard, ECO, Snow, Custom)
- Независимо многоточково окачване на 4-те колела (отпред – единично стебло с по два триъгълни носача/отзад – обновени) с широко използване на леки алуминиеви компоненти и предни и задни стабилизиращи щанги
- Налично спортно окачване
- Отчитащо скоростта на автомобила управление с пиньон и корона, подпомогнато от сервоусилвател
- Налична технология Direct Adaptive Steering (първата в света използвана в сериен модел електродистанционна система за управление) за по-добро усещане при управление и персонализиран избор на съпротивление на волана и на предавателно число
- Вентилирани дискови спирачки със сервоусилвател на 4-те колела, антиблокираща система (ABS) на 4-те колела, електронно разпределение на спирачното усилие, спирачен асистент
- Налични спортни спирачки с модернизирани ротори, апарати с 4 бутала отпред и с 2 отзад
- 17-инчови алуминиеви джанти с машиннообработена повърхност, всесезонни гуми 225/55R17 от типа run-flat
- Налични 19-инчови спортни джанти от алуминиева сплав с 245/40R19 всесезонни или летни гуми от типа run-flat
- Системи Advanced Vehicle Dynamic Control с Active Trace Control за повишена динамика при завиване
- Active Lane Control (с първата в света технология Direct Adaptive Steering)
- Съобразена с гумите система за наблюдение на налягането (TPMS)

Гостоприемство
- Ориентирано към шофьора разположение и конзола с топъл асиметричен дизайн
- Впечатляващ простор за коленете, главата и раменете
- Лесно влизане и излизане отзад благодарение на широкото отваряне на вратите
- Предни седалки с ергономичен дизайн, следващи естествените контури за повишен комфорт
- Покритие на седалките от изкуствена кожа тип leatherette с лого на Infiniti
- Налични кожени седалки
- Шофьорска седалка с 8-посочни електромеханични настройки и ръчна лумбална опора, 8-посочни електромеханични настройки на седалката за пътника до шофьора
- 60/40 разделяне на задната седалка, централен подлакътник с достъп до багажното отделение
- Налични спортни кожени седалки, ръчни удължения за бедрата (за шофьора и пътника до него)
- Налични опори за торса (от страната на шофьора)
- Налични отопляеми предни седалки и отопляем волан
- Електролумнисцентни контролни уреди Fine Vision
- Вариант на интериорно оформление Kacchu aluminum на централната конзола, контролния панел и вратите
- Наличен вариант на оформление Fukiurushi с кленово дърво
- Налични педали с алуминиеви акценти (стандартни за спортните модификации)
- Двузонов автоматичен контрол на температурата
- Налична Авангардна система за климатизация (ACCS) с пречиствател на въздуха Plasmacluster
- Интелигентен ключ Infiniti с бутон за запалване, отключване на вратите с докосване
- Електромеханични предни и задни прозорци с осветяеми бутони и функция за отваряне и затваряне с едно натискане
- Персонални лампи за пътниците отзад
- Система с телефон и устройство „свободни ръце“ Bluetooth
- Монитор за обратно вижгдане
- Монитор Around View (AVM) с функция за засичане на движещи се обекти (MOD)
- HEV технологии за управление на озвучаването, включително Active Noise Control (ANC)
- Аудиосистема от следващо поколение Studio on Wheels by Bose  с набор  високоговорители на контролния панел (до 14 високоговорителя),  Advanced Staging Technology

Infiniti InTouch
- Infiniti InTouch - следващо поколение интерфейс човек-машина (HMI), с два сензорни дисплея и смартфон конективност
- Аудиосистема от следващо поколение Studio on Wheels by Bose  с набор  високоговорители на контролния панел (до 14 високоговорителя), Advanced Staging Technology
- Сателитно радио SiriusXM (необходим е абонамент за SiriusXM, продава се отделно), HD радио
- Налична навигационна система с NavTraffic с информация за трафика в реално време и  NavWeather с информация за времето в момента и 3-дневна прогноза (необходим е абонамент за SiriusXM, продава се отделно), Streaming Audio via Bluetooth® и Zagat Survey Restaurant Guide
- Гласово разпознаване за аудиосистемата, навигацията и SMS
- Напълно променяема дигитална среда за съхранение и осигуряване на различни шофьорски настройки и характеристики на управление в i-Key

Сигурност и безопасност
Авангардна система на Infiniti от въздушни възглавници (AABS) с двустепенни допълнителни предни възглавници с датчици на предпазните колани и датчик за класификация на пътниците
- Монтирани в предната седалка допълнитерлни въздушни възглавници за удар острани
- Монтирани в покрива допълнителни въздушни възглавници тип „завеса“ за защита на главите на седящите до вратите отпред и отзад
- Налични предпазни колани Pre-Crash за шофьора и пътника до него
- Налични система Enhanced Safety Shield с интелигентен круиз контрол (ICC) при всякаква скорост, предупреждение за удар отпред, ранно предупреждение за удар отпред, асистент за контрол на дистанцията, предупреждение и намеса при опасност в мъртвата точка, намеса при  удар отзад, предупреждение за напускане на лентата, предотвратяване на напускане на лентата със система Active Lane Control (с използваната за първи път в света в сериен модел технология Direct Active Steering) и система за избягване на челен сблъсък
- Система за тракшън-контрол (интегрирана в системата Vehicle Dynamic Control)
- Автоматична система за регулиране на светлинния сноп нагоре-надолу

Наличност
- Предлага се гама от премиум и спортни варианти с предно и с двойно задвижване
- Първоначално се предлага с избор между 3,7-литров V6 двигател и 3,5-литров Infiniti Direct Response HybridTM, всеки със 7-степенна автоматична трансмисия
- При излизането на модела на световния пазар ще бъдат добавени и други задвижващи системи

ОСНОВНИ РАЗМЕРИ И СПЕЦИФИКАЦИИ НА INFINITI Q50 2014
Двигатели:    3,7-литров DOHC 24-клапанов V6 от алуминиева сплав с мощност 328 к.с. и 269 паунд сила фута, отличаващ се със системи за изменение на фазите на газоразпределение  (CVTCS) и за промяна на хода на клапаните (VVEL)
Infiniti Direct Response Hybrid със система за спиране на двигателя при работа на място, съчетаващ 3,5-литров 24-клапанов DOHC V6 от алуминиева сплав и ламиниран литиево-йонен акумулатор с компактен дизайн и иновативно управление от типа one-motor/two-clutch motor control; V6 е с мощност 302 к.с. и въртящ момент 258 паунда сила фута, авангарден 50-киловатов електромотор с мощност 67 к.с. и въртящ момент 199 паунда сила фута (нетна мощност на хибридната система 360 к.с.)
Трансмисия:    7-степенна автоматична трансмисия с електронно управление с  Downshift Rev Matching, режим на ръчно превключване на предавките и Adaptive Shift Control, налични монтирани на кормилната колона магнезиеви лостчета за превключване на предавките
Конфигурация на задвижването:    Предно разположен двигател/задно предаване или двойно задвижване Intelligent All-Wheel Drive
Джанти/гуми:        17-инчови алуминиеви джанти с машинно обработена повърхност, всесезонни гуми 225/55R17 от типа run-flat
Налични 19-инчови спортни джанти от алуминиева сплав с 245/40R19 всесезонни или летни гуми от типа run-flat
Окачване:    Независимо многоточково окачване на 4-те колела (отпред – единично стебло с по два триъгълни носача/отзад – обновени) с широко използване на леки алуминиеви компоненти и предни и задни стабилизиращи щанги
Спирачки:    Вентилирани дискови спирачки със сервоусилвател на 4-те колела, антиблокираща система (ABS) на 4-те колела, електронно разпределение на спирачното усилие, спирачен асистент
Налични спортни спирачки с модернизирани ротори, апарати с 4 бутала отпред и с 2 отзад
Управление:    Отчитащо скоростта на автомобила управление със сервоусилвател
Налична технология Direct Adaptive Steering (първата в света използвана в сериен модел електродистанционна система за управление) за по-добро усещане при управление и персонализирани динамични настройки
Междуосие:            112.2 инча
Дължина:            188.3 инча  
Широчина:    71.8 инча
Височина:             56.8 инча
Коефициент на въздушно съпротивление:    0.26
Места:                5
Екстериор:    Чувствена динамична стилистика с неочакван простор; проектиран за динамично представяне с ниски широки пропорции и стегната атлетична осанка; емблематичната за Infiniti радиаторна решетка „двойна арка“, динамичен сводест силует и С-колона с формата на полумесец; отличителни диодни предни фарове и допълнителни светлини (светлини за мъгла, габарити), диодни комбинирани задни фарове; налично спортно предно табло; осем налични екстериорни цвята; авангарден аеродинамичен дизайн с коефициент на въздушно съпротивление 0,26 и нулево повдигане отпред и отзад
Интериор:    Ориентирано към шофьора разположение и конзола с топъл асиметричен дизайн; предни седалки с ергономичен дизайн, следващи естествените контури за повишен комфорт; налични кожени седалки; налични отопляеми предни седалки и отопляем волан; електролуминесцентни контролни уреди Fine Vision; вариант на интериорно оформление Kacchu aluminum; Наличен вариант на оформление Fukiurushi с кленово дърво; двузонов автоматичен контрол на температурата, налична авангардна система за климатизация (ACCS) с пречиствател на въздуха Plasmacluster®; променяема дигитална среда за съхранение и осигуряване на различни шофьорски настройки и характеристики на управление в i-Key; система с телефон и устройство „свободни ръце“ Bluetooth; монитор за обратно виждане
Технологии:
    Infiniti InTouch - следващо поколение интерфейс човек - машина (HMI), с два сензорни дисплея и смартфон конективност; аудиосистема от следващо поколение Studio on Wheels by Bose с до 14 високоговорителя на контролния панел,  Advanced Staging Technology Монитор Around View с функция за засичане на движещи се обекти; HEV технологии за управление на озвучаването, включително Active Noise Control
Infiniti Connection featuring Automatic Collision Notification, Drive Zone monitoring, Google Calendar, and Destination Assistance via Infiniti Personal Assistant, complimentary for the first 12 months of ownership
Налични технологии Safety Shield с интелигентен круиз контрол (ICC) при всякаква скорост, предупреждение за удар отпред, ранно предупреждение за удар отпред, асистент за контрол на дистанцията, предупреждение и намеса при опасност в мъртвата точка, намеса при удар отзад, предупреждение за напускане на лентата, предотвратяване на напускане на лентата със система Active Lane Control (с използваната за първи път в света в сериен модел технология Direct Active Steering), система за избягване на челен сблъсък, автоматична система за регулиране на светлинния сноп нагоре-надолу
    Налични системи за подобряване на динамиката, включително Active Trace Control чрез авангарден Vehicle Dynamic Control








Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ