www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Goodyear отличник и при камионите

15.10.2010 | Авто новини: Авто Продукти » Гуми | Автор: | 2136 прочитания
A+ | A-





Камионните гуми на Goodyear FuelMax спестяват до 2300 евро и 5200 кг CO2 емисии годишно на камион

Вчера Goodyear представи в Интер Експо Център (София) ново поколение гуми за ремаркета предназначени за шофиране на дълги разстояния, наречени Marathon LHT II. Те позволяват на камионите да реализират огромни оперативни спестявания, като същевременно спомагат и за намаляване емисиите на СО2. Гумите са изпълнили, така да се каже „мисията невъзможна“, комбинирайки супер-ниско съпротивление на търкаляне с добро сцепление и има къс спирачен път при шофиране на мокра повърхност.

Изключително икономични.
Чрез постигнатото ниско съпротивление на търкаляне LHT II позволява на шофьорите да постигнат значително намаляване на консумацията на гориво и разходите си като цяло, като същевременно намаляват емисиите на СО2. Типичен 40-тонен 4x2 камион с полу-ремарке, комбиниран с LHS II за управление, LHD II повеждащи и LHT II на ремаркето, например може да намали разходите на водача годишно с до 2300 Евро на камион – и да намали емисиите на СО2 с до 5200 килограма.  За група от 400 подобни камиона, това е потенциално спестяване на до 920000 Евро годишно и над два милиона по малко килограма  СО2 – което е значително важно в настоящите тежки икономически времена и високи цени на горивата.
Гумите спомагат на водачите да подобрят бизнеса си и по други интересни начини. Така, като LHT II са 7,5 килограма по-леки от предшественика си, при три-осово ремарке теглото се намалява с общо 45 килограма. Това са потенциално 13,5 тона намаляване на теглото на камион на година и потенциално намаляване близо 5000 тона на група от 400 камиона. Гумата позволява прекрасна скорост и благодарение на плътността на грайфера намалени емисии на шум.
Невъзможната мисия е постигната комбинирайки интелигентна технология на изработка и дизайн разработени от инженерите на Goodyear с две цели: да постигнат много ниско съпротивление на търкаляне и идеално сцепление на мокра настилка. LHT II е изцяло нов вид гума съчетаваща иновативни методи  на конструиране, шинен дизайн и съединения.
Корпусът е с променени размери на компонентите, резултат на сложно компютърно моделиране, което намалява и нагряването, и триенето при търкаляне – ключови елементи в намаляването на консумацията на горивото и увеличаването на живота на гумата. Последно поколение колани от стоманени колани в зоната на каркаса повишават стабилността и намаляват инертните енергийни загуби на гумата.
Дизайнът на протектора на LHT II позволява ниско съпротивление при търкаляне и намаляване на разхода на гориво. Протекторът има множество повишаващи ефективността характеристики: мулти-радиусния контур осигурява еднакво износване, докато широките здрави раменни ребра допълнително увеличават живота на гумата и я пазят от повреди.
Плътността и разпределението на грайфера осигуряват максимална ефективност при спиране на мокра настилка, ниско съпротивление на търкаляне и много ниски емисии на шум.  Други характеристики, включително каналите с надлъжно променлив ъгъл, осигуряват устойчивост срещу наранявания и повреди, минимално захващане на камъчета и защита от създаване на пукнатини. Най-новата технология на материалите на протектора включва високо съдържание на силика смес, който дава идеалния баланс между съпротивление на търкаляне, спиране на мокра настилка  и равномерно износване.

Гуми готови за бъдещето.
LHT II вече покрива минималните изисквания зададени от ЕС за гумите, които ще бъде наложени в края на 2012. Официалните методи за оценяване на гумите, все още не са приети от ЕС, но Goodyear предвижда, че LHT II ще постигне отлични резултати по трите критерия на оценяване. Новата система за оценяване на ЕС е представена като ръководство за купувачите, показващо представянето на гумите при съпротивлението при въртене, сцеплението на мокра повърхност и нивата на шум, подпомагащо купувачите да направят адекватно решение на базата на реалната информация за гумата. 
В коментар по повод въвеждането на LHT II, Борис Стефанович, маркетингов  директор на отдела за гуми за камиони, Goodyear Dunlop Европа, заяви: "Гумата за ремаркета Goodyear Marathon LHT II е най-новия елемент в серията гуми за дълги разстояния спестяващи гориво, и ние сме особено развълнувани за голямата икономичност, която тази гума ще предложи на камионите. Отделът по иновациите наистина постигна мисията невъзможна създавайки гума, намаляваща разходите за гориво и вредните емисиите на CO2, предлагаща удължен живот и увеличен полезен товар.

Zeller Transporte потвърждава разходите и потенциала за пестене.
Zeller Transporte на Австрия взе участие в полеви изпитания на новите гуми. Резултатите от тестовете показаха невероятните 3.7% намаляване на разхода на гориво в сравнение със своя предшественик, което в финансова гледна точка означава икономия от 3313 евро на камион на година.
Дори и допълнителни икономии с Goodyear`s fleet first
разходите на оператора на камиона могат да бъдат допълнително оптимизирани, ако  Goodyear`s fleet first, цялостен пакет за управление на гумите се включи в уравнението. Използването на Fleet First позволява на операторите да намалят разходите по подръжка на гумите с до 20% на километър. В примера където групата се състои от 400 камиона годишно по този начин се спестяват до 83500 евро. Ако в същата група всички ползват гуми LHS II, LHD II и LHT II годишното спестяване ще бъде повече от 1м. Евро.

За технологията Goodyear FuelMax Technology:
Marathon LHT II е последния член на семейството Goodyear Max Technology FuelMax, присъединявайки се към Marathon Long Haul Steer II и Marathon Long Haul Drive II. FuelMax технологията е комбинация от посветен дизайн и материали спомагащи на гумите за дълги разстояния да намалят консумацията на гориво и вредни емисии, като осигуряват дълъг живот на гумата и по-къс спирачен път на мокра настилка.
Goodyear предлага най-богатата гама от гуми за камиони на пазара. Сред тях са различни видове за дълго разстояния, със смесено приложение(строителството), за регионалните превози на товари, офроуд камиони, общински превозни средства и за зимни условия.

Goodyear представи  как камионните оператори могат да...
- ...спестят до 3000 евро годишно за гориво на камион*
- ...увеличат средния капацитет на камион с 15 тона на година**
- ...се възползват от отличен контрол над камиона и добро пътно поведение в дъждовни
условия
- ...изградят работата на камиона като едновременно с това намалят неговите C02 емисии?
* изчислено на база 3 % средна икономия на гориво при типичен  40-тонен влекач с полуремарке със среден пробег 200, 000 км на година
** изчислено на база при среден пробег 300 дни годишно на типичен  5-осен влекач с полуремарке


На 14 октомври 2010 г. в Интер Експо Център Goodyear показа как постигна невъзможното - като се фокусира  върху научните изследвания и развитието на революционни технологии, които се превръщат във висококачествени продукти.  Goodyear ни  запозна с най-новите продукти и услуги, които предоставят голяма ефективност, спестяват пари и ще изиграят съществена роля за компаниите за превоз.
Goodyear представи второ поколение гума - Marathon Long Haul Trailer (LHT II), която съчетава много ниско съпротивление при търкаляне (предоставяйки отлично спестяване на гориво) с изключително сцепление на мокра повърхност и контрол на пътя.
И  Goodyear Omnitrac Mixed Service Steer II & Mixed Service Drive II - първите продукти от ново поколение при гумите за смесени услуги са разработени, за да посрещнат изискванията на превозните средства, експлоатирани на и извън пътя. Гумите предлагат едно уникално съчетание на най-високо сцепление, голям пробег и отлична възможност за регенериране.

 

Goodyear Omnitrac Mixed Service Steer II & Mixed Service Drive II (PDF)







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ